Page title

02
Srp
Neschopný ministr, dobrý marketér!
Neschopný ministr, dobrý marketér!
  • Kateřina Konečná
  • 320 Views
  • 0 Komentářů
  • Bez tagu

 

Tak by se dal ve zkratce označit ministr zemědělství za KDU-ČSL Marian Jurečka. Dokázal to svým přístupem k tzv. dvojí kvalitě potravin. Místo toho, aby využil čtyř let, kdy seděl ve vládě a mohl aktivně zasáhnout proti tomu, že naši občané jedí předražené blafy, svolal tiskovku, na které sdělil to, co už stejně všichni věděli. Nebo alespoň tušili. Tedy fakt, že v České republice máme ve srovnání se sousedními státy v mnoha případech potraviny dražší, ale o to horší. Připomíná mi to známé rčení o zkratce – „je to sice delší, ale o to horší cesta“. Ministr Jurečka nyní, necelé tři měsíce před koncem (čtyřletého!!) volebního období, mobilizuje proti této smutné tradici. Jako ministr by měl vědět, že třeba na Slovensku toto začali řešit již v roce 2011. Ministr zemědělství Jurečka to ovšem udělal chytře (samozřejmě pro sebe a kampaň KDU-ČSL), když téma otevřel těsně před volbami. Aby taky ne. Podle různých průzkumů nesouhlasí s dvojí kvalitou potravin až 90 % dotázaných, díky čemuž může lehce získat politické body. Je škoda, že jsou mu přednější než to, co jsme kvůli němu nuceni jíst. Mnozí zároveň označují za hlavního viníka tohoto stavu EU. Ano, Evropská unie má spoustu chyb a nedostatků. Zabývá se celou řadou nesmyslů, ale obviňovat ji z neschopnosti vládních politiků v ČR opravdu nemůžeme. Jsou to totiž oni, kdo nechali z naší země udělat předražený odpadkový koš Evropy. A největším zbabělcem je v tomto ohledu ministr zemědělství a místopředseda KDU-ČSL Marian Jurečka, který mohl zjednat nápravu. Reálně však neudělal vůbec nic!

Jsem poslankyně – díky vám, pro vás a s vámi.